תשובות לשאלות נפוצות

אתם שואלים והמקצועניים של Shay פון עונים

אתם שואלים אנחנו עונים

מי אנחנו Shay Phone ?

חנות/אתר שמוכרת טלפונים ואביזרי טלפונים סלולריים עם יחס אישי ואספקה מהירה.

לפרטים נוספים תוכלו לקרוא ממש כאן אודות שי-פון

האם אפשר להגיע לחנות לקחת את המוצר?

כן, אפשר להגיע לקחת את המוצר מהסניף עצמו, כמו כן אנחנו מודיעים לך ביום הזמנתך מתי אפשר להגיע ואם המוצר במלאי.

מדוע באתר מופיעים מוצרים שונים באותו דגם ובמחירים שונים?

נכון, המחירים משתנים באותו הדגם מכמה סיבות:

1.זיכרון במכשיר: 32GB/64GB/128GB/256GB.

2.היבואן הרשמי עולה יותר מהיבואן המקביל, כמו כן האחריות ביבואן הרשמי יותר בטוחה.

3.שונים- תלוי בסוג המכשיר.

מה תנאי התשלום בחנות/אתר?

התשלום באתר מתבצע אך ורק באמצעות כרטיס אשראי או ב PayPal.

האם המכשירים באתר הם simfree?

כן, כל המכשירים באתר מתאימים ופתוחים לכל הרשתות בארץ ובעולם.

מה משך זמן תיקון ממוצע של מכשיר במסגרת האחריות?

בעיות שבמסגרת האחריות מתוקנות במכשיר עד 3 ימי עבודה פרט למקרים חריגים. (המעבדה מתחייבת ל- 14 ימי עסקים, אבל לרוב מהיר יותר)

מהו זמן ההגעה של מכשיר סלולרי לאחר ביצוע ההזמנה?

זמן ההגעה הוא עד 7 ימי עסקים- אפשרי משלוח מהיר .

האם אפשר לקנות מוצרים שאינם באתר?

אפשרי לשלוח הודעה לוואצאפ העסקי שלנו עם הפרטים אודות המוצר שבו הינך מעוניין בו, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם, כמו כן ניתן ליצור קשר טלפונית לבירורים ופרטים נוספים אודות המוצרים בהם הינך מתעניין.

אם השליחות כרוכה בתשלום?

כן השליחות כרוכה בתשלום, כיוון שאנחנו משתמשים בשירותי משלוחים בכדי שתקבלו את המכשירים ואביזרים הכי מהר שאפשר.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לשנותה, מה לעשות?

ניתן לשלוח לנו פנייה באמצעות יצירת קשר באתר או ניתן להתקשר למספר הטלפון של שירות הלקוחות שלנו, או לשלוח הודעה לוואצאפ העסקי, ושם אנו נדאג לעדכן את ההזמנה ונעדכן אותך במיידי על אישורה.

על מה חלה אחריות היצרן של היבואן הרשמי?

האחראיות תקפה לליקויים במערכת המכנית או האלקטרונית של המוצרים שמקור הבעיה הוא פגם בתהליך הייצור או בחומרים ששימשו לייצור זה.(כפי שמצוין בטופס האחריות בעת קבלת המוצר).

×

Powered by WhatsApp Chat

×
דילוג לתוכן